ہفتے میں ایک بار رونا صحت کے لیے بے حد مفید

ٹوکیو: ماہرین صحت کا کہنا ہے کہ رونا انسانی صحت کے لیے بے حد مفید ہے، اس لیے مرد، خواتین، بچے اور بڑے ہر ایک شخص کو ہفتے میں ایک بار ضرور رونا چاہئے۔

جاپان میں کی گئی ایک تحقیق میں بتایا گیا ہے کہ رونے سے نفسیاتی دباؤ اور روزمرہ زندگی کی تھکاوٹ دور کرنے میں مدد ملتی ہے، رونے والا شخص رونے کے بعد خود کو ہلکا پھلکا محسوس کرتا ہے۔

تحقیق میں مزید کہا گیا ہے کہ سونے، آرام کرنے اور ایک کپ کافی پینے سے بہتر ہے کہ ہفتے میں ایک دفعہ رو لیا جائے، رونے سے زندگی کو بہتر بنانے میں مدد ملتی ہے، رونے کے لے ماہرین نے تجویز پیش کی ہے کہ رونے کی کوشش کے دوران آنکھوں سے آنسوؤں کا بہنا بھی ضروری ہے۔

برطانوی اخبار انڈی پینڈنٹ کی رپورٹ کے مطابق جاپان میں ایک شخص ھیڈ فومی یوشیدافی کے نام سے جانا جاتا ہے جو رُلانے کا ماہر ہے، وہ لوگوں کو رونے کے طریقے سکھانے کے ساتھ ساتھ اس کے فوائد پر لیکچر دیتا ہے اور اپنے طلباء کو آنسو بہانے کے انداز سکھاتا ہے۔

رلانے والے شخص کا کہنا ہے کہ موسیقی سننا، افسردہ فلمیں دیکھنا، رلا دینے والی کہانیاں پڑھنا سب روزمرہ زندگی کا بوجھ کم کرنے میں معاون ثابت ہوسکتی ہیں۔

جاپانی ماہر نفسیات کا کہنا ہے کہ ہفتے میں کم از کم ایک بار رونا پرسکون زندگی اور خود کو نفسیاتی دباؤ سے بچانے کے لیے کافی ہے۔

اپنی رائے کا اظہار کریں

Your email address will not be published. Required fields are marked *