’فارمولا کار‘ پر ندا یاسر کی لاعلمی، یاسر نواز نے اہلیہ کا مذاق بنادیا

معروف مارننگ شو کی میزبان ندا یاسر کے شوہر یاسر نواز نے اہلیہ کی پرانی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہونے کے بعد اس پر پیروڈی ویڈیو بنادی۔

خیال رہے کہ چند روز قبل ایک پرانی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوئی، جس میں ندا یاسر ’فارمولا ریسنگ کار‘ اور انگریزی کے لفظ ’فارمولا‘ میں فرق کو سمجھ نہیں پا رہی تھیں۔

میزبان کی پرانی ویڈیو وائرل ہونے کے بعد ٹوئٹر پر ’ندا یاسر‘ کے نام کا ٹرینڈ ٹاپ فہرست میں بھی شامل ہوا تھا اور لوگوں نے ان پر خوب تنقید کی تھی۔

جہاں لوگوں نے ندا یاسر پر تنقید کی، ساتھ ہی وہیں ان کا مذاق بھی اڑایا گیا تھا اور چینل انتظامیہ سے میزبان کو ہٹانے کا بھی مطالبہ کیا گیا تھا۔

ویڈیو سے معلوم ہوتا ہے کہ میزبان ’فارمولا کار‘ کو انگریزی کا لفظ ’فارمولا‘ سمجھ بیٹھتی ہیں اور طلبہ سے پوچھتی ہیں کہ ابھی انہوں نے صرف ’فارمولا‘ تیار کیا ہے یا اس پر کوئی تجربہ بھی کیا ہے؟

ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ میزبان کے سوال پر طلبہ انہیں سمجھاتے ہیں کہ دراصل ’فارمولا‘ کار کا ہی نام ہے اور وہ اسے بنا چکے ہیں، جس پر صرف ایک ہی شخص بیٹھ سکتا ہے۔

اب ندا کے شوہر یاسر نواز نے بھی اہلیہ کی ویڈیو کی پیروڈی ویڈیو بنا کر سب کو حیران کردیا ہے کیونکہ اس ویڈیو میں وہ ندا یاسر کی لاعلمی کی نقل کرتے نظر آرہے ہیں۔

ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ یاسر نواز نے سر پر دوپٹہ لیا ہوا ہے اور اہلیہ کی آواز پر ان جیسا انداز اپنانے کی کوشش کرتے نظر آرہے ہیں۔

یاسر نواز کی اس پیروڈی ویڈیو کو سوشل میڈیا پر نہ صرف مداحوں بلکہ شوبز ستاروں نے بھی بہت پسند کیا۔

—اسکرین شاٹ
—اسکرین شاٹ

اپنی رائے کا اظہار کریں

Your email address will not be published. Required fields are marked *