’پیسا‘ ایوارڈز کا پنڈال دبئی میں سج گیا، پاکستانی و ترک فنکار پہنچ گئے

’پاکستان انٹرنیشنل اسکرین ایوارڈز‘ (پیسا) 2021 کی رنگا رنگین تقریب کے لیے متحدہ عرب امارات (یو اے ای) کی ریاست دبئی میں پنڈال سج گیا جب کہ فنکار بھی وہاں پہنچ چکے۔

دوسرے پیسا ایوارڈز کی تقریب کل دبئی ’جمیرہ مدینت ایرینا‘ ہال میں ہوگی، جس میں پاکستانی شوبز شخصیات کے علاوہ ترکی اور عرب ممالک کی شخصیات بھی شرکت کریں گی۔

’پیسا‘ ایوارڈز تقریب کے دوران مجموعی طور پر 24 کیٹیگریز میں ایوارڈز دیے جائیں گے اور اس بار پہلی دفعہ یوٹیوبرز، ولاگرز، سوشل میڈیا انفلوئنسرز اور اسٹارز کو بھی نامزد کیا گیا ہے۔

کورونا کی وجہ سے گزشتہ سال سینما بند رہنے اور فلمیں ریلیز نہ ہونے کی وجہ سے اس بار فلم کی کیٹیگریز میں نامزدگیاں نہیں کی گئیں۔

اس بار سوشل میڈیا اسٹار و یوٹیوبرز کو بھی نامزد کیا گیا ہے—فائل فوٹو: انسٹاگرام
اس بار سوشل میڈیا اسٹار و یوٹیوبرز کو بھی نامزد کیا گیا ہے—فائل فوٹو: انسٹاگرام

اگرچہ کل 24 ہی کیٹیگریز کے جیتنے والوں کو ایوارڈز دیے جائیں گے، تاہم انتظامیہ نے دو اسپیشل ایوارڈز ’گلوبل آئیکون اور یوتھ آئیکون‘ کے ایوارڈز کے ونرز کا اعلان پہلے ہی کر رکھا ہے۔

پیسا انتظامیہ نے ’گلوبل آئیکون‘ کا ایوارڈ گلوکار حسن رحیم جب کہ ’یوتھ آئیکون‘ کا ایوارڈ گلوکار، فلم ساز و موسیقار عمیر جسوال کو دینے کا اعلان کیا تھا۔

پانچ نومبر کو ہونے والی تقریب میں انتظامیہ ’لائیف اچیومنٹ ایوارڈ 2020‘ کا ایوارڈ بھی دیا جائے گا اور مذکورہ ایوارڈ کسی سینیئر آرٹسٹ کو دیا جائے گا۔

ایوارڈز تقریب میں شرکت کے لیے پاکستانی و ترکی کے اداکاروں سمیت عرب دنیا کے بعض فنکار دبئی پہنچ چکے ہیں جب کہ کچھ آرٹسٹ 5 نومبر کی صبح تک وہاں پہنچ جائیں گے۔

اداکار نے انسٹاگرام اسٹوری میں حادثے کا شکار ہونے والی ٹیکسی کی ویڈیو شیئر کرتے ہوئے تصدیق کی کہ وہ خیریت سے ہیں۔

اداکار کی جانب سے حادثے کی ویڈیو شیئر کرنے کے بعد ان کے مداح پریشان دکھائی دیے اور انہوں نے ان کی خیریت و صحت یابی کے لیے دعائیں کیں۔

اپنی رائے کا اظہار کریں

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: