بنگلہ دیش ویمن کرکٹ ٹیم کے دورہ پاکستان کے شیڈول کا اعلان

پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) نے اعلان کیا ہے کہ بنگلہ دیش ویمن کرکٹ ٹیم 3 ٹی ٹوئنٹی اور 2 ایک روزہ میچز پر مشتمل سیریز کھیلنے کے لیے اکتوبر میں پاکستان آئے گی۔

اس حوالے سے جاری پی سی بی کے اعلامیے کے مطابق 26 اکتوبر سے 4 نومبر تک جاری رہنے والی اس سیریز میں شرکت کے لیے مہمان ٹیم 23 اکتوبر کو لاہور پہنچے گی اور 2 ہفتوں تک پاکستان میں قیام کرے گی۔

پاکستان اور بنگلہ دیش ویمن ٹیم کے درمیان کھیلے جانے والی اس سیریز کے تمام میچز لاہور کے قذافی اسٹیڈیم میں ہوں گے۔

ٹی ٹوئنٹی سیریز کا پہلا میچ 26، دوسرا 28 اور تیسرا 30 اکتوبر کو کھیلا جائے گا جبکہ ایک روزہ میچز کی سیریز کا آغاز 2 نومبر کو ہوگا اور یہ 4 نومبر تک جاری رہے گا۔

خیال رہے کہ گزشتہ 4 برس کے دوران بنگلہ دیش ویمن کرکٹ ٹیم کا یہ دوسرا دورہ پاکستان ہے، مہمان ٹیم کی آمد ملک میں بین الاقوامی کرکٹ کی مکمل بحالی کے لیے پی سی بی کی کاوشوں کا نتیجہ ہے۔

اس سے قبل بنگلہ دیش ویمن کرکٹ ٹیم نے 2015 میں پاکستان کا دورہ کیا تھا، جس میں 2 ٹی ٹوئنٹی اور 2 ایک روزہ میچز کھیلے گئے تھے۔

اعلامیے میں بتایا گیا کہ سری لنکا کی مینز کرکٹ ٹیم بھی ایک روزہ میچز اور ٹی ٹوئنٹی پر مشتمل سیریز کھیلنے کے لیے آئندہ ماہ پاکستان کا دورہ کرے گی۔

یاد رہے کہ قومی ویمن کرکٹ ٹیم نے گزشتہ برس 4 ٹی ٹوئنٹی اور ایک ون ڈے انٹرنیشنل کھیلنے کے لیے بنگلہ دیش کا دورہ کیا تھا، اس دورے میں پاکستانی ویمن کرکٹ ٹیم نے ٹی ٹوئنٹی سیریز میں 0-3 سے کلین سوئپ کیا تھا جبکہ ایک روزہ میچ میں بنگلہ دیش کو فتح حاصل ہوئی تھی۔

میچز کا شیڈول

26 اکتوبر: پہلا ٹی ٹوئنٹی میچ، قذافی اسٹیڈیم لاہور 28 اکتوبر: دوسرا ٹی ٹوئنٹی میچ، قذافی اسٹیڈیم لاہور 30 اکتوبر: تیسرا ٹی ٹوئنٹی میچ، قذافی اسٹیڈیم لاہور 2 نومبر: پہلا ایک روزہ میچ، قذافی اسٹیڈیم لاہور 4 نومبر: دوسرا ایک روزہ میچ، قذافی اسٹیڈیم لاہور

اپنی رائے کا اظہار کریں

Your email address will not be published. Required fields are marked *